Datums 6. februāris, 2024
Laiks15.00–18.00
Vieta Tiešsaiste
06.02.

Parādīt uzņēmumu vadītājiem un pārdošanas speciālistiem kā izmantot praksē merčendaizinga elementus, lai noturētu esošos klientus, atgādinātu par sevi mērķa tirgū un piesaistītu jaunus klientus, sasniedzot augstus rezultātus pārdošanas un paaugstinot uzņēmuma vērtību nākotnē.
 

Vebināra saturs:
-Merčendaizinga jēdziens un tā elementi;
-Merčendaizinga pasākumi un to plānošana;
-Patērētāja rīcības modelis pirkšanas/ pārdošanas procesā;
-Veiksmīga merčendaizinga un virzīšanas pasākumu integrācija.

Lektore:

Ph.D. Ligita Āzena

*mārketinga komunikāciju komplekss, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu

Dalībai seminārā nepieciešama iepriekšēja pieteikšanās:  https://ej.uz/3119

 

Saistītas tēmas